ourlifetime

Alla inlägg under september 2012

Av Jennie & Emmie Johansson & Strandberg - 19 september 2012 14:33

Här är en kille i min skola visst är han cool !! :)

Av Jennie & Emmie Johansson & Strandberg - 12 september 2012 08:19

Nu sitter jag med linda i bussen :-)

Av Jennie & Emmie Johansson & Strandberg - 12 september 2012 07:37

På väg till skolan

/ jennie

Felix tamare än någonsin.

/ Jennie

Bästa låt på länge tycker då jag   







/ Jennie

min bror gick ju som ni flesta vet på ett gymnasium uppe i jämtland, skolan heter Wången. 

Det är en travskola, fast det är islandshästar osv också!

Iaf, i vintras åkte vi upp dit över nyår, och då häälsade vi på deras skola osv, och då åkte vi skoter och massa sånt.


Sen skulle vi få åka vagn bakom Elias häst, fast istället för att jag skulle få åka, så fick jag rida en liten B-ponny, fast mer som en shettis, med namnet "Ragge".

Ragge var sjukkt pigg & stark, och eftersom att han var travare så travade han väldigt fort och galopperade vääääldigt fort bakom vagnen, eftersom att han var så liten också! 


Saknar den lilla krabaten oerhört mycket!  

       

 

/ Emmie

har faktiskt fått lite klagomål om att vi inte updaterar så bra, och vi ber verkligen verkligen om ursäkt för det, vet inte varför vi egentligen inte bloggat, men har varit så himla mycket nu på sommarlovet..


Nu har ialla fall skolan startat & allt är normalt, så nu kör vi på igen!

 

Idag följer Becca med mig hem, vi rider ut en lång runda på Ludde & Lukett, bara prata om livet   

 


min underbart fina vän!

 

/Emmie


Presentation


Vi heter Emmie och Jennie och vi är 15 och 11 (snart 12 år). Bloggen kommer att handla om oss och våra liv som bland annat består mycket av ridning och voltige, men även mycket annat.

Vi har tidigare bloggat på:
http://ttjejryttarna.blogg.se

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Vår gästbok Jennie & Emmie

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards